Forfatter
Tittel Barn et som subjekt: etikk, demokrati og pedagogisk ansvar
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Anerkjennelse av barn et som subjekt har fått fotfeste i barn ehagepedagogikken. I denne boken peker forfatteren på barn ehagens potensial som offentlig møtested for små barn . Sentrale begreper er danning, læring, lek og omsorg. Forfatteren understreker at anerkjennelsestanken ikke utelukkende dreier seg om det enkelte individet, men også om fellesskapet barn et inngår i. Boken henvender seg til førskolelærere og andre pedagoger.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 pam 1
*00152684
*008120306 a 00nob 2
*015 $a0281641$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-02-36450-2$bh.$cNkr 318.00
*08231$a372.21$zh$25
*090 $c372.21$dØ
*100 0$aØstrem, Solveig$d1968-$jn.
*24510$aBarn et som subjekt$betikk, demokrati og pedagogisk ansvar$cSolveig Østrem
*260 $a[Oslo]$bCappelen Damm akademisk$c2012
*300 $a182 s.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
*520 $aAnerkjennelse av barn et som subjekt har fått fotfeste i barn ehagepedagogikken. I denne boken peker forfatteren på barn ehagens potensial som offentlig møtested for små barn . Sentrale begreper er danning, læring, lek og omsorg. Forfatteren understreker at anerkjennelsestanken ikke utelukkende dreier seg om det enkelte individet, men også om fellesskapet barn et inngår i. Boken henvender seg til førskolelærere og andre pedagoger.
*650 1$aBarn ehagepedagogikk$1372.21$2BS$41112003$9nor
*950 0$aPedagogikk$xBarn ehager$zBarn ehagepedagogikk$9nor
*950 0$aFørskolepedagogikk$zBarn ehagepedagogikk$9nor
*950 0$aBarn ehager$xUndervisning$zBarn ehagepedagogikk$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening